Nat el gran ataca de nou!

Autor: Lincoln Peirce
Editorial: La Galera

Segueixen les aventures de Nat el gran, un clàssic modern del còmic als Estats Units, recomanat per Jeff Kinney, el creador d'El diari de Greg. El protagonista de Nat el gran és Nat Wright, un jove rebel de sisè de primària, molt intel·ligent però amb molt poc interès pels estudis. La majoria de vinyetes de Nat el Gran, transcorren a l'escola on estudia el protagonista. Allà coneixerem els seus millors amics, Francis i Teddy, i alguns dels seus professors, el director Nichols, el senyor Rosa, el senyor Shipulski i la professora Godfrey.En aquest nou llibre en Nat vol superar de nou tots els seus companys de classe. Però la Gina, l'estudiant perfecta que és la seva principal enemiga, ho pot engegar tot a rodar si el Nat no va amb compte. Quantes vegades més haurà de sentir en Nat la frase «Vine a veure'm després de classe»?


2 comentaris:

  1. Hola, sóc el Francesc Villalonga, del Col·legi Claver.

    A mi aquest llibre m’ha agradat perquè té moltes il·lustracions i és molt divertit. El que m’agrada també d’aquest llibre és que l’il·lustrador ho fa molt bé representant les coses que fa malament el Nat.

    ResponElimina
  2. Hola, em dic Alba i sóc del col·legi Claver de Leida.
    Durant aquest trimestre m'he llegit el llibre d'en Nat.
    M'ha agradat molt perquè es diveritit i fàcil de llegir.
    Jo recomano aquest llibre a tothom que vol riure una estona i disfrutar de la lectura.

    ResponElimina